Take a fresh look at your lifestyle.
34 Comments
  1. Best Ever Food Review Show says

    Thanks so much for watching! Follow me on Instagram for more fun food videos! @InstaSonnySide

    Special thanks to Allen and Laysa's BBQ for making this shoot happen: https://www.facebook.com/LaysasBBQDavao/

    Next time you're in Vietnam, hit up Onetrip for an amazing tour: https://www.christinas.vn/onetrip/saigon/

  2. marbee Idk says

    They should cook the bihod with garlic,onion and 🍅.

  3. Kurt Dennis Cabiling says

    di you know pilipinas is america

  4. Almaha Khakid says

    My nany is from philieeines and she said that there are meny delicious food

  5. AJ Barbasa says

    Nagugutom na ako 😭😭 it means im hungry lol

  6. Ironfrog5002 Kim says

    A horror story for the pie hole describes all the meals 😂 lmao

  7. Zandrel says

    Lmao Duterte at the background 😂

  8. Lion Heart says

    Philippines have pagpag. If you don’t know what that is, search it on YouTube. It’s gross food.

  9. Meri Raynor says

    I just wanted to do is see Gordon Ramsey yell at people. Little did I know I would land here and I am not mad at that.

  10. Bill Jedidiah says

    Tell ya what. Ill skip breakfast lunch and dinner and drink a 5th of captain. Give ya all the bile ya want,same color. Lmfao

  11. Muhammad Sawara says

    COVID-20 – coming soon

  12. JOHN D BASCO says

    I very like papaitan 🥰

  13. Dagok Sanyo says

    guide was so stupid to say it was goat's poop when it actually is goat's bile… stupid guide like him destroys philippine image…

  14. Lance Lamigo says

    papaitannntttttt

  15. мαrιe says

    bruh I'm shocked.. won't you go to NORMAL places ? people will think that were weird af eating those things that even normal filipinos dont eat xD

  16. PINOY FUNNY VIDEO says

    That is not exotic in philippines

  17. PINOY FUNNY VIDEO says

    That is not poop

  18. Phoebe Singson says

    this is the first time I watched this ep. lol Im from Bankerohan Davao City

  19. Jeric ace Pulongbarit says

    in my country 🇵🇭 thats is the popular dish sometimes called soup no.5 or PAPAITAN. not a goat poop ok!!!! its internal organ of goat

  20. Rb Do says

    I actually like papaitan but not the bitter one..more like tangy sour from tamarind.

  21. Kuys NeB says

    If you want to taste a real papaitan (goat soup) you must go to northern part of philippines, coz it was originated by ilokano's 👌🏻

  22. TheBlackBearPlayz says

    Papaitan is yummy

  23. Justine Calo says

    This guy should try adobong aso

  24. Justine Calo says

    I loved the papaitan its so good and you cant even taste the poop

  25. LòrdLÖL says

    wow thats my FAVORITE DISH!!
    we always eat it here.🤤🤤

  26. John Bert Ocumas says

    13:11 he said tae??

  27. Nes tcy says

    I live 20 min away from this place nice to see my neighborhood in youtube

  28. SAFIYA CHANNEL says

    Hi guyz plz subscribe my youtube channel tnx

  29. Nila Ostrander says

    I really like the way you eat our foods. I am so impress, that you are one of a kind, very adventurist when it come to foods.

  30. keel Mendoza says

    I'm Filipino but don't even know that papaitan has a poop of goat dang

  31. Tippy B says

    God Sonny is going to give me a heart attack some day but I can't stop watching the crazy things he eats……god how he eats all that he does is incredible…….not for the faint hearted

  32. Jeff Sipes says

    Dump that Soup in the toilet and flush that negativity out of your Life…
    ಠ_ಠ

  33. Gerard Cabana says

    Papaitan

  34. Hungry Monkey Gaming13 says

    Damn not gonna eat poop hell nahhhhh no hate im Filipino

Leave A Reply

Your email address will not be published.